Kategori arşivi: İltem Dilek

Sevkiyat

20160528_112237

Lan kaç kere diycem, ben içindeyken transformır olma diye. Al yine yattı sevkiyat!
Abi sana Decepticonlar dünyayı yok edecek diyorum sen hala sevkiyat diyorsun.
Ben anlamam kardeşim! Saat 6’da bu tır Gebze’de olacak.
Öff!

Reklamlar

Ulu Manitu

ulu manitu

Ulu Manitu diye bir şey yok abi. Biz bazı sorulara cevap bulamadığımız için onu uydurmuşuz, olay o…
Nasıl yok yaa? O zaman totem niye var diyor? Sen toteme mi inanıyorsun kendi dediğine mi?
Abicim totem zaten insan elinden çıkma bir şey. Orada bir anlaşalım.
Öff!