Kategori arşivi: Uykusuz

Filmi İzle

tatlı

Maykıl dur yapma!
Ölecek mi adam?
İzle işte.
Yo, hayır!
Hepsi mi ölecek?
İzle izle.
Dikkat et arkanda!
Kız mı ölecek?
İzleee.
Maykıııl!
Kim ölecek?
Yahu izlesene filmi be!
Napıyim lan filmi, şu gözlerin, burnun tatlılığına bak.

Reklamlar

Panik Etek

Panik Etek

Herkese ne güzel şizorfani, depresyor diye teşhisler koyuyosun. Bana niye panik etek teşhisi koydun?
Çünkü en çok seni seviyorum.
Ben de seni seviyorum ama kusura bakma, benim konuştuğum başka biri var.
Kimmiş o? Pipin mi?
Pipin deyince saçma gibi oluyor ama Tuncay çok kafa çocuktur aslında…

Öbürsüleştirme

öbürsüleştirme

Yatacak yeri yokmuş, bizde kalsın mı? Lütfeeen.
Entel lan bu. Al götür, halıyı malıyı irdelemesin.
Beni ötekileştiriyorsunuz.
Ötekileşirsen ne olur lan? Hadi ötekileş!
Babacım nolur öbürsüleştirme.
Çocuğun da kanına girmişsin! Tam girememişsin ama olsun.

Türkçe

Türkçe

Koca şair Nazım’ı anadilinden okuyabilmek için dilinizi öğrendim. Kitaplarını okuyup bitirince Türkçem boşa düştü, ben de her akşam 5-6 bölüm Paramparça gömüyorum napıyim?
Yeter! Hazal’ı filan düşündüğünüz yok sizin!
Ya kovsana şu ibneyi evden, rüzgar yapıyo sana işte! Fitil oldum ya!
Dilimizi kusursuz konuşuyosun Edmont.