Aylık arşivler: Eylül 2013

Sarhoş

sarhos

Biliyor musun Hakan, benim sarhoş olmama için içki içmeme gerek yok. İstediğim zaman sarhoş olurum ben.
Hakan ben senin bu geceki g.t elleme umudunum. Ete kemiğe büründüm ve şimdi gidiyorum kardeşim. Hadi kal selametle.
Durduğun kabahat abi. Yolun açık olsun, gel öpeyim.
Kendi kendine ne konuşuyorsun sen Hakan?

Reklamlar

Oscar

oscar

YouTube’u aç da bir bak bakalım oskar kazananlar ödülü almaya nasıl gidiyor! Millet önce karısını öpüyor, sonra gidiyor. Senin gibi adı okununca direkt depar atan hiç yok allaan öküzü!
O değil de bunun elinde kılıç varmış lan, ilk defa gördüm. Nazan sen biliyor muydn bunun kılıç tuttuğunu?
Konuşma benimle be! Seninle konuşan yok.
Ananı! Çıktı kılıç! İğreti yapmışlar.
Oh iyi oldu!

Hikaye

superman

Önce düğmelerini tek tek çözdü. Gömleğini çıkardı bi güzel…
Eee sonra?
Pantalonunu sıyırdı. Kırmızı bir kilot giymişti.
Devam et. Sonra?
Sonra uçtu gitti. İzlemediniz mi olum Süpermen’i?
Konuya girişini skiyim Necmi!