Bir Aşk Hikayesi

inonu1inonu2

BİR AŞK HİKAYESİ
BJK İNÖNÜ STADYUMU
Mimar Mühendis: Vivetti Violi
Yüksek Mimar: Fazıl Aysu
Yüksek Mimar: Şinasi Şahingiray

Kızım hatıra hatıra! Anlamıyo musun sen ya? İleride çocuğuma bırakacağım baba mirası bu. Sana
ne ya alla alla.
Hey allahım sen büyüksün.
Bana bak sabahtan beri temizlik yapıyorum canım çıktı zaten, git at şunu dışarı, beni sinir
etme. Bin kişinin ayak bastığı şeyi sökmüş getirmiş yaa.
Metin Tekin’in fuleli koşuları nolucak peki? M.A.F. efsanesi nolucak? Guti’nin Twitter’ına
gir bakalım hangi fotoğraf var.
Stad yıkılıyo kızım stad! Peki yıkılan yalnızca stad mı? Kah Gazhane etrafında kah iki direk
arasındaydık. Kapalı tribünü kaptırmamamk için stad önünde sabahlardık. Bu uğurda burduk,
vurulduk. Yoo dostum yoo sadece stad değil gençlik hayallerimiz, anılarımız, bir parçamız
yıkılıyo lan!
Nasıl atıyo ya.
Ha! Şu var! Ben artık yıkılmasından yanayım. Neden dersen sana endüstriyel futbolun çarkları
der susarım. Başka da bir şey demem.
Eski açıktan sökmüş getirmiş.
Sana göre eski açık, bize göre deniz tarafı.
Zaten kırk yılda bir maça gidiyorsun o da bir yerden beleş bilet gelecek de öyle. Sen ne ara
cefakar taraftar oldun acaba?
Ya yürü git, sen önce İnci Baba’nın lafını öğren de öyle konuş; aslanla kartalı ayıralım
kardeşlerim.
Otobüse nasıl bindin o koltukla, hiç mi utanmadın?
Zamanında Pascal Nouma çimleri yedi diyorum hala otobüs diyo ya. Orası öyle bir yer işte.
İyi be tamam kes, at hadi şunu dışarı. Pis pis tutmam ben onu evde. Canım çıktı sabahtan
beri.
O zaman beni de tutamazsın evde. Alırım koltuğumu gider dükkanda yatarım senin evine mi
kaldık?
Yürü git nereye gidiyorsan.
Sen de aç Mustafa Denizli’nin kapalıya gelişi videosunu izle. Belki o zaman parçalar yerine
oturur. Bir şeyleri daha iyi anlarsın. Maccabi maçı Fernandes şov yaz sonra da onu izle.
Kimse kapıyı suratıma çarpamaz benim. Bir daha da skimi gelirim bu eve.
Optik ölmedi kalbimizde yaşıyor! Optik ölmedi kalbimizde yaşıyor!
Bağırma be allahın cezası. Bütün apartmanı ayağa kaldıracaksın.
Biber gazı sıkanın anasını s.keyim! O-o-o o-o-o Delgadooo!
Ambulans nerdesin, allah belanı versin!
Üzgünüm sevgilim anlaşamadık. Siyah beyaz aşkı paylaşamadık. İşte böyle bir şey
Beşiktaşlılık. Deplasmanda dersin soran olursa.
2 saat sonra… UFO’yu erken kaldırmışım. Baya ayaz çekti. Dükkan buz gibi. Kapıdayım. Aç da
azcık konuşalım. Söyleyeceklerim bitmedi.
Saç ektireyim diyorum ya ne diyorsun? Böyle bir şey olur herhalde. Bak bakalım yakışıyor mu?
Geçi çeri geç.
Atma! Şu hareketi maçta yapsan var ya en az 3 maç sahayı kapatırlar biliyor musun aşkım. Artı
bir de kulübe para cezası.

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s